2. april 2015

Januars Goodiebox

De næste par opslag bliver nok lidt kedelige hvis du ikke er til skønhedsprodukter men jeg har nogle ting at indhente og må derfor poste en masse af disse i træk.





 2015. Game On. Er navnet på januars box som handler om selvforkælelse.


Det første i boxen er denne Urban Veda body scrub. Denne scrub har en aromatisk duft som skulle få dig til at slappe mere af og komme i balance. Jeg synes ikke ret meget om denne her. Duften er alt for kraftig og giver mig hovedpine, så jeg er ikke fan. Desuden har jeg lige fået en fra The Body Shop der minder utroligt meget om i konsistens og med størrelsen på skrubbekornene, den dufter bare meget bedre. Denne koster ca 99 kr. 


Det næste var denne folie pakke med en prøve på Matas Sportscare muskelvarmer creme med kamfer. Den skulle virke rigtig godt før træning men fungerer rigtig godt til massage af ømme muskler. Den dufter kraftigt af kamfer, hvilket jeg ikke har noget i mod. Det eneste jeg ikke bryder mig om ved denne er at den er meget flydende og derfor svær at styre. Jeg har selv købt det der hedder Matas muskelsalve hvilket i grunden er det samme, bare i en tykkere konsistens hvilket jeg bedre kan lide. Prisen for 250 ml er 80 kr,


Så var der denne Vichy Normaderm night detox creme. En målrettet hudpleje til kombineret/olieret hud som skulle bekæmpe urenheder mens man sover. Mit eneste problem med denne prøve er at der stort set ikke var noget i prøven. Jeg skulle stå og kæmpe med at få noget ud af den første gang jeg ville prøve den og derfor kan jeg heller ikke sige om den virker. Den virker ihvertfald ikke efter en påførsel og mere var der ikke til.. 40 ml koster 169 kr på apoteket.


Det næst sidste var denne Monu first defence illuminating primer. En slags creme man lægger under sin foundation til at få en flot glød til huden. Jeg har fået prøvet denne én gang og så ikke den store forandring. Desuden er en glødende primer ikke det bedste for mig når jeg i forvejen har kombineret hud som har tendens til at være fedtet. Jeg er ikke meget for den men vil lige give den en chance til før jeg finder ud af hvad jeg vil med den. 50 ml koster 300 kr.




Det sidste er denne Pixi tinted brilliance balm i farven Orchid petal. En rigtig fin fugtgivende læbepen. Den indeholder jojobaolie, sheasmør, vitamin A og E til bløde læber. Derudover er farven også rigtig flot. Jeg er lidt en sucker for læbeprodukter så denne her var et plus for mig. Denne koster ca 129 kr.


Januars box havde mest af alt et lidt ringe udvalg hvis man ser det fra min side. Jeg brød mig ikke rigtigt om andet en Pixi læbepennen. Boxens værdi ligger på 228 kr uden alle prøver og små størrelser. Forhåbentlig er den næste bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar