2. april 2015

Februars Goodiebox

Endnu en box jeg ikke har fået lagt op.




Februars goodiebox er lavet i samarbejde med Jane Kønig, en berømt smykkedesigner, hvilket går sig meget godt med valentines day osv.  


Det første er denne Kueshi Revitalizing face toner. Den er simpelthen ikke noget for mig. Jeg bruger ikke ret tit en toner fordi jeg føler det tørrer min hud ud. Denne her er lyserød og har noget parfume af en art i og det er ikke noget jeg kan lide at putte på min hud. Den koster 99 kr.


Det næste er denne Eucerin Aquaphor creme. Jeg har hørt meget godt om denne creme, den skulle være lidt af en mirakelmager. Den skulle kunne bruges til alverdens ting - læberne, hænderne, albuerne, fødderne, lige hvad du vil. Denne har jeg stadig ikke fået prøvet og det ærger mig lidt men det skal jeg i aften og så må vi jo se hvordan den virker på mig. En beholder på 40 ml koster 80 kr på apoteket.


Det næste er denne Bellápierre cheek & lip stain i farven Coral. Jeg elsker koralfarvede blushes og jeg elsker creme blushes så jeg er himmel henrykt over denne blush! Jeg elsker den og den ser fantastisk ud på min hudtone. Denne koster ca 149 kr.



Det næstsidste i denne box var Oolution Check Matte creme. En ansigtscreme specielt formuleret til kombineret og olieret hud så den fremstår mat. Jeg må sige at jeg ikke har fået prøvet denne nok til at kunne se en forskel, men heldigvis har vi fået et produkt med en god størrelse. Cremen her koster ca 300 kr.


Det sidste var denne glas neglefil. Der er ikke meget at sige om glas neglefile. Jeg synes de alle sammen er ens, men til gengæld er de rigtig gode til svage og skrøbeligt negle. Denne neglefil koster ca 70 kr.


Denne måneds box var rigtig fin. Den havde en enkelt svipser men ellers var det hele rigtig godt. Boxens værdi ligger på 616 kr hvilket er en del bedre end sidste måneds box. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar