2. april 2015

Marts Goodiebox

Dette er den sidste goodiebox jeg har været lidt bagud med. Men der kommer stadig et par indlæg om kosmetik osv endnu.




Marts box hedder Daily Darlings og det handler jo så om produkter man kan bruge i dagligdagen, men som samtidig bryder det mønster man er kommet ind i.



Det første er denne te fra Teapigs med smag af lakrids og pebermynte. Hold nu op hvor smagte den meget af lakridsrod. Det var ikke rigtigt noget for mig. Når det kommer til ting med lakridssmag er det eneste jeg kan lide helt almindelig lakrids. Jeg vil ikke have det i min chokolade og jeg vil ikke have det i min te. Pebermyntete er jeg dog ret vild med og ærger mig så lidt over at den smagte så meget af lakrids. For 77 kr får du 15 breve. 


Det næste var denne Barú Dreamy Chocolate Hippo. Altså en belgisk chokolade formet som en flodhest. Den smagte godt. Den smagte af mælkechokolade og det er jo godt i sig selv så jeg var glad for denne. Du kan få 3 stk for 29 kr.


Dette er Glo Minerals Jewl Eye Pencil i farven antique. En farve lige for mig! En brun/bronze/copper farve med let glimmer i. Så flot og den holder rigtig godt på øjnene uden primer. Denne koster 150 kr. 


Jeg er lidt on the fence omkring denne her. Det er Human + Kind Hand + Elbow + Foot cream. Det er en hurtigt absorberende let creme der kan bruges til lidt af hvert som navnet også antyder. Men jeg ved ikke helt om jeg kan lide duften til en håndcreme. Den har pebermynte duft og det er normalt ikke noget jeg er imod, men jeg er ikke meget for at mine hænder dufter af det. Den koster 50 kr


Denne her er jeg til gengæld helt vild med! Det er The Body Shops Fuji Green Tea body butter. Hold nu op hvor dufter den godt! Den har samme formel som alle de andre body butters, fed og lækker, men ud over det har den en rigtig kompleks duft. Det er ikke bare urter for det er jeg normalt ikke vild med. Den har toner af citrus som lige løfter duften til noget bedre. Vi har fået 50 ml som koster ca 50 kr. 


Det næst sidste er denne neglelak fra Appeal4 i farven Queen's Lace. En rigtig flot metalisk lyserød/lilla farve. Den holder ikke så længe på neglene men jeg kan godt lide farven. Denne koster 69 kr 


Det sidste er denne Nivea creme smooth shower cream. Jeg har ikke brugt den og har heller ikke tænkt mig at bruge den for jeg bruger ikke shower cream. Min krop bliver ren nok af den shampoo jeg bruger i håret. Jeg gider ikke det ekstra step i badet. Man kan få 250 ml for ca 23 kr.


Alt i alt er jeg utroligt glad for denne måneds box. Jeg synes den havde nogle vildt gode produkter og dem jeg ikke bryder mig om vil jeg bytte til noget andet via facebook. Værdien af marts box er 319 uden teen, chokoladen og shower creamen. Man får ret meget for penene. Selvfølgelig ikke så meget som man gjorde i februar men sådan er det. Jeg betaler jo kun 139 om måneden og så længe jeg får ting med en højere værdi er der ikke noget problem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar