9. april 2015

Nyt Tøj På Vej!

Så skete det.. Jeg kom til at bruge nogle penge igen.. Jeg kan simpelthen ikke lade være og jeg prøver at retfærdiggøre det for mig selv ved at sige jeg jo fik penge tilbage i skat så det er okay! Men de penge er røget ind på opsparingen så den undskyldning kan jeg altså ikke rigtigt bruge.. Øv! Det er endnu sværere at retfærdiggøre når DSB har trukket mig to gange for uddannelseskort - hvilket minder mig om at jeg skal have ringet til dem..

Nå men jeg ville faktisk lige vise jer hvad jeg brugte mine penge på! Er selv helt vildt glad for mine fund så nu må vi se om jeg kan finde billeder til jer!

Det første jeg købte er den kjole jeg planlægger at have på til min søsters konfirmation. Den er fra Nelly.com men jeg har købt den over det der hedder members.com hvor man kan få op til 70% rabat på alle mulige forskellige mærker. Til gengæld er de forskellige tilbud der kun 4 dages tid så det gælder om at slå til mens man kan.


Jeg synes den er rigtig enkel og fin og jeg er helt vild med den. Hvis du også er det, kan den købes her. Jeg har allerede modtaget denne kjole og den passer heldigvis rigtig pænt, så jeg glæder mig til at have denne på til hendes konfirmation!


Det næste jeg har købt er fra siden boohoo.com. Alle gangene jeg har været derinde synes jeg det har været dyrt og irriterende at man skulle købe for 400 kr for at få gratis fragt. Det har jeg ikke gjort denne gang men jeg synes jeg fandt nogle ret fede ting.
Det første fra den ordre er endnu en kjole. Jeg synes den virker perfekt til hverdag og til de festivaler jeg skal på.


Jeg har købt den i en navy-blå farve og man kan da ikke sige nej når den kun kostede 15 kr! Du kan finde den lige her.

Det næste blev en nederdel. Jeg har simpelthen ikke nok nederdele i mit skab og derfor fandt jeg denne helt simple sorte nederdel. Forhåbentlig kan jeg passe den.


En gang i mellem må man altså fylde sit skab med basics som toppe og nederdele i enkelte farver så man kan bruge det til alt mellem himmel og jord. Den kan findes her.

Det næst sidste er disse shorts. Jeg synes de var vildt fede så jeg kunne altså ikke lade være!


Det er såkaldte knickers shorts og jeg synes de er ret fede! De ville være gode til fester men de kan også sagtens bruges til hverdag. De kan findes her


Det sidste blev disse solbriller. Jeg så slet ikke de kunne foldes før jeg havde købt dem men jeg ville bare gerne have nogle flere solbriller, for jeg føler jeg altid ødelægger dem eller smider dem væk og de her var ikke ret dyre.


De er bare helt enkelte og sorte. Jeg synes faktisk det er ret smart de kan foldes helt små så man kan putte dem ned i en taske eller sådan. De kan findes her.


Jeg glæder mig til at pakken kommer og jeg har faktisk lige fået en mail fra post danmark om at den vil komme i morgen, hvor jeg har fri, så det passer bare perfekt!

Lille update!: Alt tøjet fra boohoo var ca en størrelse for stort. Det kunne godt bruges, det så bare ikke helt ud som jeg havde forestillet mig. Hvis i skal handle på Boohoo vil jeg råde jer til at vælge tøjet i en til to størrelser for småt for de sammenligner helt forkert. Hvis du er helt i tvivl kan en size guide googles. Jeg er normalt en størrelse 36 på overkroppen og en 38 på underkoppen. Det oversættes normalt til en størrelse 8 og 10 i England men på Boohoo er en størrelse 8 og 10 lig med en størrelse 32 og 34. Der er noget der ikke stemmer overens.

Derfor er jeg også nødt til at sende alt tøjet tilbage og købe det i nogle mindre størrelser - irriterende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar