27. april 2015

Aprils Goodiebox


Så er denne måneds goodiebox kommet! Denne gang hedder boxen 'Forårsfeber' og den indeholder lidt forårs forkælelse.




Sådan er det første øjekast ned i boksen.


Det første produkt er denne Rituals Honey Touch Body Cream. Denne skulle efterlade huden fugtet og blød - og det gør den da også. Til genæld er jeg ikke vild med duften af Indian Rose. Den er simpelthen for overvældende. 200 ml koster 135 kr 


Det næste er denne DM Skincare Blue Clay Anti Cellulite maske til kroppen. Denne skal altså bruges steder man normalt har appelsinhud og det skulle så hjælpe med at øge forbrændingen i det område. Jeg har ikke fået prøvet denne endnu desværre! Sådan en på 50 ml koster 175 kr.


Så er der denne TRESemmé Perfectly (un)Done Sea Foaming Spray. Denne skulle give nogle lette bølger og et lidt messy look til selv helt glat hår. Denne har jeg heller ikke fået prøvet endnu. 200 ml koster 90 kr


Så er der denne MeMeMe Cherub's Cheek and Lip Tint. Denne skulle give et naturligt look og holde længe. Denne tørrer rigtig hurtigt på huden og kræver derfor noget øvelse da den godt kan efterlade striber på kinderne hvis man ikke skynder sig at tone den ind i huden. Den virker rigtig fint men den holder ikke helt så længe som jeg gerne vil have den til. Denne koster ca 70 kr


Her har vi så en gentagelse. Det er nemlig en prøve størrelse vi har fået før. Jeg kunne dog godt lide den sidst og det er Eucerin DermatoCLEAN 3 in 1 Cleansing Fluid. Den fjerner makeup rigtig fint og virker hurtigt uden at man skal gnide for meget. 200 ml koster 105 kr




Det sidste som står på mit lille kort er denne Gosh Long Lasting Eyeliner i Carbon Black. Det var faktisk lidt sådan en jeg stod og manglede så det var super fedt at få den i boxen. Den opfører sig dog lidt underligt når jeg har den på. Den har lige pludselig huller i den liner jeg har lagt og hvis jeg får den mindste smule på vipperne, så klumper det underligt når jeg tager mascara på. Men den er rigtig sort og let at lægge. Den koster 80 kr


Jeg går ud fra at denne prøve er en bonus ting, da den ikke står på mit kort. Men det er bare en prøve fra Yves Saint Laurent's Manifesto parfume. Jeg har allerede denne prøve i forvejen.


Alt i alt synes jeg at denne box var god. Jeg kunne godt lide at der var så mange forskellige ting denne måned! Boxens værdi er 325 kr for alt der ikke er prøver så der er masser af værdi for pengene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar