3. januar 2016

Septembers Goodiebox

Hold da op jeg er bagud med mine Goodiebox opslag! Af hvad jeg kan huske så har det været ret gode boxe så jeg glæder mig til at fortælle jer hvad jeg synes om de enkelte produkter. Vi starter hvor vi slap med septembers goodiebox.


Denne box har temaet Beauty Icon. I denne boks er der produkter til vipperne, udtryksfulde øjne, ikoniske læber og skinnende hår.

Første produkt er en øjenvippebukker. Jeg synes det er lidt spild af mine penge at smide sådan en i boksen da alle der har brug for en øjenvippebukker har en i forvejen. Derfor kan jeg ikke hvad jeg kan bruge denne til. Denne har en værdi på 49 kr.

Det næste produkt er Inca Oil Pandora Oil. Dette er en hårolie med en lækker duft som giver mit hår luksuriøs glans og masser af fugt. Mit hår er farvet og derfor slidt. Jeg prøver at undgå for meget varme og slid til mine spidser og denne olie hjælper rigtig godt imod statisk elektrisk hår uden at gøre mit hår olieret eller helt tungt og fladt. Denne prøve kommer til at holde længe da man næsten ikke skal bruge noget olie ad gangen. En fuld størrelse koster 299 kr.

 
Det næste produkt er et fullsize produkt fra Gilda. Det er deres Deep Clean Clay Mask. Det er en dybderensende maske som fjerner urenheder og lindrer huden. Det er en okay maske, jeg har ikke fået brugt den så meget men den virker god nok. Masken har en værdi på 250 kr.

 
Det næste produkt er også et fullsize produkt. Det er en eyeliner fra mærket Teeez og den er i farven Black De Luxe. Det er en eye kohl og den er meget sort. Det er en rigtig god eyeliner. Dens værdi er 139 kr.

 
Det sidste produkt er jeg ikke helt sikker på om er en prøve eller ej. Den er fra Lord & Berry og er en læbeblyant i farven Kiss. Det er en koral farvet mat læbeblyant. Jeg synes den var ret ubehagelig at have på læberne netop fordi den er så mat som den er. Derudover synes jeg ikke at farven passer til min hudfarve. Den ser bare underlig ud på mine læber og er meget skrigende. Værdien på denne er 150 kr

Samlet set var denne box ret god. En del fullsize produkter var i og jeg var tilfreds med 3 ud af 5 produkter. Øjenvippebukkeren fungerer fint nok jeg skal bare ikke bruge en til, Den fulde værdi for denne box var 588 kr uden olien som var en luksus prøve. Det er jeg ret godt tilfreds med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar