3. januar 2016

Oktobers Goodiebox


Oktobers goodiebox havde et samarbejde med et firma, så jeg var nysgerrig for at se hvilket firma. Denne gang var det Magasin.


 
 
Denne boks tema er From Me to Me. Dette er tydeligvis en selvforkælelsesboks. Ikke at de andre ikke er det, men et virker lidt som om denne her indeholder lidt dyrere ting end normalt.

 
Det første produkt er et fullsize produkt fra Karmameju, som de fleste nok har hørt om. De laver de her ansigts svampe til at rense huden med og som skulle modvirke diverse hudproblemer. De jeg fik er til combineret hud og skulle virke dybderensende. Jeg har kun fået brugt denne en gang men jeg ved ikke helt om jeg kan lide det eller ej. Det føles ret underligt at stå og vaske ansigtet med en svamp om aftenen, men det er nok fordi jeg ikke har gjort det før. Værdien for denne svamp er 69 kr.

Det næste produkt er også et fullsize produkt. Det er fra Magasins egen linje og det er deres All In One Cleansing Wipes. Det er okay, ret fugtige og fjerner fint ansigts makeup, men jeg kan ikke lide at bruge em på øjnene, de virker lidt for ru til mit øjenområde. Deres værdi er 40 kr

Det næste produkt er en prøve fra The Body Shop. Det er deres Oils of Life ansigtsolie. Jeg kan godt lide denne men jeg er bange for jeg bruger for meget. Jeg synes bare det er svært at mærke de fugtgivende egenskaber hvis man bruger den mængde de anbefaler, hvilket kun er 2-3 dråber til hele ansigtet. Min veninde, der arbejder i The Body Shop siger at de deler disse prøver ud gratis i butikkerne og har derfor som sådan ingen værdi. En fullsize olie på 30 ml koster 325 kr. 

Det næste er også en prøve. Denne er fra mærket L'Occitane en Provence og det er deres Verbena Shower gel. Den dufter ret citrusagtigt og virker sikkert fint, men jeg bruger simpelthen ikke nok shower gel til at gide at beholde denne, jeg har nok i forvejen, så denne bliver byttet væk. En fullsize på 250 ml koster 125 kr.

Det næste produkt er en prøve fra Balance Me og det er deres Restore and Replenish Face Cream. Jeg brød mig ikke om denne så den bliver også byttet væk. Jeg tror kun jeg fik brugt denne en gang og den fugtede ikke engang min hud ordentligt. En fullsize på 50 ml koster 450 kr.

 
Det næst sidste produkt er endnu et fullsize produkt fra Magasins eget mærke. Dette er deres eye gel som skulle virke kølende og opfriskende. Da jeg har haft en anden øjencreme har jeg ikke fået brugt denne ret meget, men jeg har prøvet den og den er meget kølende hvilket vil virke godt mod hævede øjne, til dem der lider af det. Det gør jeg heldigvis ikke, men jeg kan godt forestille mig at denne er rar at bruge om morgenen når man har lettere trætte øjne. Værdien af dette produkt er 80 kr.

Det sidste produkt er Real Techniques' Expert Face Brush. Jeg har allerede en af disse børster, men den er fænomenale til alt hvad der hedder foundation og concealer. Den kan også bruges til contur omkring kindbenene og den kan også til nøds bruges til blush og bronzer men pas på for børsten er meget tæt pakket med børstehår så farven bliver meget koncentreret! Disse børster er syntetiske børster og de suger ikke vildt meget produkt når man bruger dem. Desuden er de super lette at rengøre og få tilbage til de originale farver igen. Denne børstes værdi er 129 kr.

Denne måneds boks indeholde en masse produkter og det er jeg vildt glad for! Så ved man altså at man får noget for pengene! Uden prøverne var boksens værdi 318 kr, så selvom produkterne ikke var de dyreste var der altså en del som jeg godt kunne bruge. Jeg vil altså sige at denne boks var en succses! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar