13. marts 2016

Decembers goodiebox

Jeg er kommet langt bagud igen, men der har været eksamen og praktik der holder mig optaget, så jeg får desværre ikke blogget så meget som jeg gerne ville.


Denne måned var boksen lavet i samarbejde med Chri Chri, også kendt som Christiane Schaumburg-Müllers firma. Det er altså produkter hun godt kan lide og bruger selv.


Det første jeg så var dette ståltråds hårbånd fra Petite Affaire. Det er et navy blåt hårbånd som ikke behøver knuder, for der er ståltråd i som holder formen. Jeg har ikke brugt dette, da det ikke er ret behageligt, men det er heller ikke rigtigt mig at bruge sådan nogle hårbånd. Det koster 69 kr.

Det næste jeg tog op af boksen er denne Biocleanse Multi-action face toner fra Estelle og Thild. Jeg  bruger generelt bare ikke toner, så jeg har valgt at bytte denne væk. Den koster 175 og man får omkring 175 ml.

Så fik vi to the breve og det er jeg ret træt af for at være ærlig. Jeg kan ikke lide chai the og jeg vil ikke have sådan noget i min goodiebox. Det er spild af mine penge.. En pakke af disse thebreve koster 30 kr

Så er der denne Wella Luxe oil. Det er en hårolie der skal reparere slidte spidser og den dufter fantastisk. Derudover er den også rigtig lækker i håret. Den indeholder argan-, mandel- og jojobaolie som virkelig går håret blødt og lækkert at se på. Den koster 129 kr 

Så fik vi en Body Shop limited edition frosted plum boy butter. Det er en lille størrelse, hvilket jeg er glad for, for duften er meget sød og den er næsten for meget. Jeg mener at sådan en størrelse koster omkring en 50'er og den fugter jo fint huden. 


Det sidste produkt er disse Tromborg lipglosses. Jeg hader indpakningen af dem, det ligner lege makeup man havde da man var lille og farverne er ikke noget specielt. Lidt ærgerligt at det ikke er bedre når nu tromborg har et rygte for at være luxuriøst. Sådan en quad koster 230 kr hvilket jeg synes er dyrt.. 


Alt i alt var denne boks lidt et flop og så lige op til juletid. Ikke ligefrem den julegave fra Goodiebox man havde håbet på. Jeg havde håbet det var med lækre ting man kunne bruge til nytår og julefrokoster, men nej.. Boksens værdi er 603 kr uden prøver osv, hvilket jo er rigtig lækkert, jeg ville bare ønske at tingene havde ramt min smag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar