13. marts 2016

Januars Goodiebox

Så blev det tid til Januars Goodiebox.


Temaet for denne boks var Refresh, Reboot, Repeat. Hvad det indebærer er lidt et mysterium, men de mener vist at man skal reboote sit liv i indgangen af det nye år. 


Det første jeg tog op var denne Carmex læbepomade. Et produkt vi har modtaget før.. Som jeg fandt ud af jeg ikke kunne tåle. Mine læber reagerede med en masse små og smertefulde blærer så jeg vil ikke tage chancen og prøve den igen. Den koster 30 kr, hvis man tør give sig i kast med den.

Det næste produkt er denne ansigtsolie og hold nu op.. Den er fra Isang og er økologisk. Jeg er godt klar over at bare fordi ting er økologiske så behøver de ikke at lugte dårligt, men denne gang bekræftede produktet min teori. For denne her olie dufter ikke, den lugter.. Jeg kan godt bruge den men det er ikke en ret behagelig lugt. Den skulle dufte af Ylang ylang. Og olien er meget orange i det, så jeg var lidt bange for den ville efterlade farve på min hud, hvilket den heldigvis ikke gjorde. Den koster 105 kr.


Vi modtog en bronzer fra Emite Makeup, et mærke vi har modtaget før. Denne er i farven SUNF hvilket passer rigtig fint til min lyse hudtone. Den er hverken for orange eller for mørk. Og så er den rigtig lækker at blende ud. Den koster 250 kr

Så fik vi hvad jeg vil kalde en müsli bar fra mærket nu3. Den er også økologisk, men jeg har ikke smagt på den. Den så ikke ret appetitlig ud. Sådan en koster 15 kr. 

Så var der en håndcreme fra Sanex. Det er fra deres nye Atopicare linje som er til irriteret og ekstra tør hud, hvilket jeg ikke mener at jeg lider af. Og jeg har rigeligt med håndcreme, men nu må vi se om jeg får den brugt. Der er utroligt meget parfume i og når den skal anvendes til hud der reagerer pga hudpleje, er parfume nok ikke lige det bedste at putte i! Den koster 33 kr

Så fik vi en stof indkøbspose fra loqi, som er meget smart, men jeg ved ikke rigtigt om jeg får den brugt. Jeg er en af dem der altid glemmer at have poser med mig, også selvom det er sådan nogle smarte nogle man kan putte i tasken eller stofposer, så jeg ender altid med at købe en.. Penge ud af vinduet og plastik til at forurene jorden.. Sorry.. Jeg synes den er fin. Den koster 75 kr

Til sidst har vi denne øjenolie fra omoi! Det er et anti age produkt og selvom man kun er 21, kan man godt begynde at bruge anti age produkter. Det er aldrig for tidligt at forebygge! Det er dog lidt underligt at putte olie under og på mine øjenlåg. Sådan en koster 280 kr.

Jeg vil sige at jeg var godt tilfreds med denne måneds boks. Mange af tingene kunne jeg bruge. Værdien på boksen er 788 tror jeg nok, og hvis jeg har regnet rigtigt, så er det rigtig god værdi for pengene! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar