3. september 2015

Junis Goodiebox

Så blev det tid til endnu et indlæg om goodiebox. Ja jeg er totalt bagud, for jeg mangler stadig at skrive om 2 boxe og der kommer vist snart endnu en ind ad døren. Totalt dårlig blogger, men sådan er det når man går på sommerferie som hovedsageligt består af festivaler uden wifi. 


Temaet for junis goodiebox er beach babe og den indeholder derved produkter man kan bruge når man skal ligge på stranden. 

Det første produkt er denne Mayawater Facial Mist. Min er med økologisk hvid te og den virkede egentlig okay i starten selvom jeg ikke var vild med duften. Nu synes jeg den er møg dårlig, for da jeg brugte den sidst efterlod den hvide pletter eller skjolder over hele mit ansigt og min makeup. Ikke særlig fedt når man får at vide at man sagtens kan bruge den som en setting spray. Jeg kunne dog godt lide at det er en vedvarende spray funktion. Dette produkt koster ca 250 kr.. Wow..

Det næste produkt er vist noget vi alle kender! (Ihvertfald hvis man er af hunkøn.) Det er nemlig en prøvestørrelse af Benefit's They're Real! Mascarra. Jeg synes det er en god mascara men det er bestemt ikke noget jeg vil betale fuld pris for. Den giver ikke den ønskede volume til mine vipper, jeg synes mere den gav længde. En fuld størrelse koster 210 kr og sådan en lille størrelse koster 80 kr i Sephora. 


En solcreme er selvfølgelig selvskrevet til sådan en box! Denne er fra êtrebelle og den koster ca 99 kr for 75 ml. Der står at denne sagtens kan bruges i ansigtet uden at fedte men den påstand vil jeg sige er forkert for da jeg gjorde det fik jeg bumser af det. 

Det sidste 'rigtige' produkt er denne Instablur fra The Body Shop. Endnu et af disse produkter der lover at holde huden mat og mindske synlige porer og urenheder. De lover også at din makeup skulle holde længere, det er nemlig hvad man kalder for en primer. Jeg må indrømme at jeg ikke har fået brugt denne så meget men de gange jeg har prøvet den synes jeg den har mindet meget om Garniers version som hedder 5 second blur. The body shops version koster 185 kr. 

Det sidste der er i boksen vil jeg ikke kalde et produkt, det er mere bare for sjov. Jeg synes desværre at jeg fik en ret ubrugelig udgave af disse metal tattoo stickers men det var noget der var rigtig meget på mode lige da vi fik dem, alle de kendte brugte dem. Jeg prøvede et af korsene på en overflade jeg mente ikke fik så meget slid for at se hvor længe de blev på men denne tattoo holdte kun et par timer. De koster 50 kr arket.


Alt i alt var denne box nok egentlig et miss for mig. Jeg synes ikke rigtigt jeg kunne lide mange af produkterne men solcreme, mascara og prime kan man jo altid bruge. Om de så virker som de lover er noget helt andet. Tilgengæld er værdien af denne box helt over min forventning. Værdien er nemlig 565 kr. Alt denne for den lille sum af 159 kr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar