10. september 2015

Augusts Goodiebox

Så nåde vi til augusts goodiebox som kom i en meget fin lyserød æske. 




 Boxens tema er "Handbag essentials" hvilket betyder at boksen indeholder ting der er lige til at smide i håndtasken og tage med overalt.


Det første item var denne pakke läkerol med jordbær og lime smag. De er okay, men jeg synes ikke de hører til i en beautybox. De koster 12 kr ca.


Det næste item er v6 tyggegummi. Denne pakke er med spearmint og så lover den at gøre dine tænder mere hvide. Igen er jeg ikke meget for 'snacks' i min beautybox. Pakken koster 8 kr


En deo er måske ikke lige hvad jeg ville have i min håndtaske, Jeg havde gået efter en parfume. Men denne deo er okay. Det er en lille størrelse fra Nivea som lover ikke at plette hverken sort eller hvidt tøj. Jeg er dog ikke ret meget til roll-on deodoranter fordi jeg føler at jeg bare kører sved ned i den.. En fullsize på 250 ml koster 35 kr.





De næste produkter er en skrå børste og en øjenbrynspudder. Pudderen er i farven Holl og den og børsten kommer fra mærket Emite Make up. Den er lidt mørk til mine ret mørke bryn og som i kan se gik den i stykker kort tid efter jeg havde åbnet boxen uden at jeg havde tabt den. Jeg kunne heldigvis presse den sammen igen så den er god som ny, men denne pudder er meget porøs. Den er meget blød i konsistensen og der er en del fall-out når man anvender den, men den kan et eller andet med mine bryn. De kommer bare til at se perfekte ud. Pudderen koster 165 kr. Penslen er lidt kort i håndtaget men god i selve hårene. Den fungerer rigtig godt og er hverken for lille eller for stor. Penslen koster 150 kr. 


Det næste produkt er denne Me Me Me Lip Glide pencil i farven Playfull Peach. Jeg synes ikke den er pæn til min hudfarve så det bliver altså nok en bytter. Den koster 80 kr


Det næst sidste er denne Garnier BB cream i deres originale formel. Jeg synes den er okay, som en hver anden bb cream, men den ender med at se lidt for skinnende ud på mit ansigt. Jeg kan bedre lide deres version til olieret hud. Den er mere lind i konsistensen og ikke nær så fugtgivende. En fuld størrelse koster 90 kr for 50 ml


Det sidste produkt er denne Naobay Orange juice hand cream. Normalt bryder jeg mig bestemt ikke om citrus dufte i mine cremer, men denne her er bedre. Jeg ved ikke helt hvad det er men denne her kan jeg faktisk godt lide! Det er nok første gang det er sket. Den koster 100 kr for 100 ml.


Jeg var ikke super glad for denne box. Den var okay. Den havde en værdi på 515 kr uden de små produkter, så det er en god nok værdi men det er bare ikke min favorit box. Vi må håbe at september er mere mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar